Suzuki SV 996 Standard 2002

17.511 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 90 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki SV 996 Standard

Årgang:
2002
Motor:
2 cyll 90 graders V-tvin 996ccm
Boring/Slaglængde: 98/66 mm (måske)
Kompression: 11,3:1.
Elektronisk indsprøjtning med Ø 52 mm spjæld,
Transmission; 6-trins gearkasse
Hestekræfter
Fabrikken siger 120
Fælge
Enkei 17 tommer
Dæk
Bridgestone S20 Evo

120-70-17 for
180-55-17 bag
Topfart
Godt 200, men det er alligevel skønt at de tyske biler er begrænset til 250km/t
Tuning
PC, tændingsmodul, pipercross, hjemmemod Ixil potter og quickshift
Styling
Folie over hele cyklen, hjemmelavet front, hjemmemoddet undertray for at nævne lidt af det
Ekstraudstyr
Et bredt smil, især når turen går igennem Brennerpasset, Grossglockner og Dolimitterne, jeg har virkelig tabt mit hjerte til Dolomitterne
Bemærkninger
Min trofaste gamle Dinosaur, det er ved at være en gammel cykel, men den klare nu de fleste ting rimelig godt, den mangler dog lidt frigang i svingene, men så må man jo hænge lidt mere ud når potterne vil kradse i, det blev heldigvis rettet med et 2 i 1 system der sidder højere oppe og tættere ind til cyklen, sælges skal den aldrig...

5 års arbejde og en stor pose penge er gået i cyklen og til 08 er fronten ændret en smule så den ser mere aggressiv ud plus der er ændret en masse andre småting

Hvis valget står mellem de lækreste kvinder og den her cykel i Dolomitterne kan jeg kun sige: ha lige et sæt klodser og dæk klar for der skal skamkøres hårnålesving!!!!

Brændstofforbruget ligger mellem 13,4 km/l og 20,2 km/l
Hvor de 13,4 er max opbrems og max accellerationer konstant og de 20,2 var et transportstykke i Italien hvor det var i bestefartempo (Triumph-tempo) og motorbremsning ned af bakkerne

Det koster en hel del brændstof når man nogle gange er tvunget til at kører med de originale potter så der har jeg prøvet og ha et forbrug på 9,2 km/l på bane


R=U * U / P

There is no replacement for displacement!!!!!

PS: Jeg er vist kommet til at købe 2 stk svenske guldfarvede rør (The Golden Rule) med radialmonterede kalibre til den som er blevet kombineret med nogle stykker cnc-fræst specialalu ( og nej ikke bare alm T6 fly-alu eller hokotol, men rigtig godt og sejt special-alu )

Til 2013 blev der skiftet farve til matgrøn og blanksort
Kommentér på:
Suzuki SV 996 Standard
Annonce